Wednesday, March 7, 2012

ငယ္ဘ၀အမွတ္တရမ်ား။

ငယ္ဘ၀အမွတ္တရမ်ား။


ကၽြန္ေတာ့္ေဖေဖက ေလတပ္က၀န္ထမ္းပါ ခုေတာ့အရပ္ဖက္ေပါ့
ကၽြန္ေတာ့္ကိုေမြးေတာ့ မဂၤလာဒံုအမွတ္(၂)ေဆးရံုမွာပါ။
ကၽြန္ေတာ္ေ
မြးေတာ့ တာ၀န္က်နပ္(စ္)က မိန္းကေလးလို႔ လာေၿပာေတာ့ အေဖကမယံုဘူးတဲ့ အေမ့နာမည္ေၿပာမွ ယံုတာတဲ့။ မမေမြးၿပီးေတာ့ အေဖကေယာက်ာၤးေလးလိုခ်င္တာ အေဖ့ညီေတြက သားတစ္ေယာက္ သမီးတစ္ေယာက္ဆိုေတာ့ အေဖလည္းသားလိုခ်င္တာေပါ။့ အေမကလည္းဆုေတာင္းတယ္ေလ ေရႊတိဂံုေစတီက သားဆုပန္ရုကၡစိုးမွာ ေတာင္းတာတဲ့ ေပးတယ္ေလ။ အေမကိုယ္၀န္နဲ႔တုန္းကလည္း ေနတာထိုင္တာ သြားတာလာတာ အကုန္ေယာက်ာၤးေလး ကိုယ္၀န္ေဆာင္အတိုင္းပဲေလ စားေတာ့လည္း အုန္းႏို႔ေခါက္ဆြဲ လက္ၻရည္တဲ့။ အဲ့ေတာ့အေမေရာအေဖပါ သားဆိုၿပီး (Ultrasound) လည္းမရိုက္ဘူး ေမြးမွသမီးဆိုေတာ့ ညစ္သြားတာေပါ့ ဒါေပ့မယ့္အေဖေရာအေမပါခ်စ္ပါတယ္။ 

ေမြးစကမ်က္စိကမၿမင္ရဘူးတဲ့ Dr သန္းေအာင္စီမွာေတာ္ေတာ္ေလး ကုလိုက္ရတယ္ ဒုကၡမ်ားတဲ့ကေလးမို႔  ခ်စ္တာေနမွာ။ လိပ့္ဆိုေတာ့ ကိုယ္ဘက္ကိုယ္ယက္တာေလ မမေမြးတုန္းက ေအးတယ္တဲ့ ကေလးရိွမွန္းေတာင္မသိရဘူးေလ ကၽြန္ေတာ့္က်မွဆိုးတာ မမကအိမ္ၿပင္မထြက္ဘူး ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ေတြ႔သမွ်လူနဲ႔ လိုက္သြားတာပဲ။ မမကအၿပင္စာမစားဘူးတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့အကုန္စားတယ္။ အေဖရံုးပိတ္ရက္ဆို မိသားစုလိုက္ ေက်ာက္ေရတြင္းၿခံသြားၾကတယ္ အေဖ့ အေဖနဲ႔အေမအိမ္။

ကၽြန္ေတာ့္အဘြားက အပင္စိုက္တာ၀ါသနာပါတယ္ေလ ဘုရားတင္ရင္တင္ မတင္ရင္ပန္းေတြအပင္မွာ အလွထားတာ။ကၽြန္ေတာ္ကရိွသမွ် အပင္အကုန္ခူးေဆာ့တာေလ အဘြားကအေဖကိုေၿပာတယ္ ေမာင္ေမာင္ရယ္တဲ့ မင့္္သမီးအငယ္မကိုငါေၾကာက္တယ္ သူလာရင္ငါ့အပင္ေတြ အကုန္ခူးေဆာ့ေရာေတာ့။ အေဖကမၾကိဳက္ဘူးေလ အဲ့လိုေၿပာလို႔ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မွားတာပါ ကၽြန္ေတာ္ကအေဆာ့သန္တာကို အေဖကအေၿပာမခံဘူး သူ႔သားသမီးကို ငယ္ငယ္ထဲကဘယ္သူမွ အေၿပာမခံဘူးေလ။

မမက အိမ္ေပၚမွာပဲေနတာ ကၽြန္ေတာ္ကၿခံထဲမွာေဆာ့တာအားမရဘူး အၿပင္ထြက္သြားတာတဲ့ ရပ္ကြက္ကဆိတ္ၿငိမ္ရပ္ကြက္ဆိုေတာ့ လူၿပတ္တယ္ေလအဘြားတို႔ကဖမ္းေခၚသြားမွာဆိုးတာ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့အၿပင္ထြက္ေဆာ့တယ္ လူမရိွေတာ့ တစ္ေယာက္ထဲေဆာ့ရတာအရမ္းေပ်ာ္တာ။ အဲ့ဒါကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္း အကင္းပဲရိွေသးတာ ကၽြန္ေတာ္ဆိုးတာေတြအမ်ားၾကီးေလ။ ေၾသာ္ ေၿပာဖို႔ေမ့ေနတာ မမေမြးတုန္းက အရုပ္မေလးအတိုင္းပဲ ကၽြန္ေတာ္ၾကေတာ့ ရုပ္ဆိုးတယ္ေလ နဖူးမွာလည္း မွဲ႔နီပါတယ္ ဆံပင္ကေကာက္ေကာက္ေလးဆိုေတာ့ အေဖကကပၸလီလို႔ေခၚတာ။  

ေတာ္ေတာ္ေလးၾကီးတဲ့အထိ အဲ့လိုေခၚရင္ စိတ္ဆိုးတယ္ ခုေတာ့ၾကားခ်င္ေနမိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္အေပ်ာ္ဆံုးအခ်ိန္ေၿပာပါဆို သၾကၤန္ေလ ခုအရြယ္ထိသၾကၤန္ေရာက္ရင္ ရင္ခုန္ေနတုန္း ေရေဆာ့ရတာကိုေပ်ာ္တာ။ ငယ္ငယ္ကအေၾကာင္းမွတ္မိေနတယ္ ကၽြန္ေတာ္ကအိပ္ေရးအရမ္းမက္တာ (အခုအသက္အရြယ္ထိပါပဲ) သၾကၤန္ဆိုအေစာၾကီးႏိုးၿပီး ေရေဆာ့ဖို႔ပူဆာေတာ့တာ ေရမပက္မရၿခင္း ဂ်ီတိုက္ေနတာေလ။ အိမ္မွာက ေက်ာက္စည္ရိွတယ္ က်န္တဲ့အခ်ိန္ေတာ့မသံုးၿဖစ္ဘူးေလ သၾကၤန္ေရာက္ရင္အေဖက ေရထည့္ေပးထားတယ္။

ကၽြန္ေတာ္ကအိမ္ၿပင္မွာေရေဆာ့ ေရကုန္ရင္ေက်ာက္စည္ကေရလာခပ္ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ေဆာ့လည္းဆိုေတာ့ ေရခပ္ရင္းေက်ာက္စည္ထဲေဇာက္ထိုးက်ေရာ တကယ္ေတာ့ေက်ာက္စည္က ၂ေပေလာက္ပဲရိွတာေလ ကေလးအရပ္နဲ႕ဆိုေတာ့နစ္တာေပါ့။ အေဖေရာအေမပါလန္႔သြားတာေပါ့ ကၽြန္ေတာ္ကလည္းအငိုသန္သန္နဲ႔ဆိုေတာ့ၿပီးေရာ။ ခဏပါေန႔တပိုင္းပဲ ညေနသူမ်ားကေလးေတြ ေရေဆာ့ဖို႔တာစူေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္းေဆာ့တာေပါ့ အေဖကမေၾကာက္ဘူးလားေမးေတာ့ ရယ္တယ္ေလ ကၽြန္ေတာ္ကတခုခုေက်နပ္ရင္ ရယ္ေနေရာ။ ၄ႏွစ္ေလာက္လဲေရာက္ေရာ မူၾကိဳေနရတယ္ မမနဲ႔အတူေပါ့ ေမာင္ေလးေမြးၿပီေလ မမကသနပ္ခါးအေဖြးသား ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ငိုပါေလေရာ ငယ္ငယ္ထဲကမအိမ္ခင္ မသြားမေနရဆိုရင္ လြယ္အိတ္ကိုစစ္တယ္ မိန္းကေလးအက်ီၤပါလို႔ကေတာ့ ေၿခဆင္းၿပီးေအာ္ငိုတာေလ။ မမကေတာ့သနပ္ခါးအေဖြးသား ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့မ်က္ရည္ရႊဲလဲနဲ႔ တေန႔မဟုတ္ဘူး ေန႔တိုင္းေလ ဘယ္ေလာက္ငိုငိုေက်ာင္းနားေရာက္တာနဲ႔ တိတ္သြားတာဆရာမက ခ်စ္ဖို႕ေကာင္းတယ္ ေခ်ာတယ္ အပ်ိဳၾကီး ဒါေပမယ့္ကၽြန္ေတာ္ေၾကာက္တယ္ေလ။ ေရးရတာလဲပ်င္းသြားၿပီ ေနာက္မွထပ္ေရးေတာ့မယ္ေနာ္။


6:09 pm 26th Sep 2010!!


http://khinsandarwaine.blogspot.com/2010/09/blog-post_27.html?zx=c92877cc0e41d8c6 

**၂ႏွစ္ၿပည့္ေတာ့မယ္ ဆက္မေရးၿဖစ္ေသးဘူး ဒီေန႔ေတာ့ ၿပန္ေရးမယ္ဆိုၿပီး ဒီ Blog မွာ ၿပန္တင္ထားလိုက့္တာပါ။**

No comments: