Friday, March 9, 2012

ဆူး။

ဒီလမ္းကိုေလွ်ာက္ဖို႔ ဘယ္သူမွ မေစခိုင္းခဲ့ပါဘူး... ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ ေရြးခ်ယ္ခဲ့တာပါ အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ ...

ဆူးဆိုတာ 
အဆိပ္ရိွတယ္
အဲ့ဒီ့အဆိပ္လို
ခ်ိဳၿမပ်ားရည္တစ္စက္လို
ရစ္မူးခဲ့သူ
အခုေတာ့...

ကၽြန္ေတာ္ ဆူးစူးခဲ့ၿပီ... ကၽြန္ေတာ္ ဆုပ္ကိုင္ထားတဲ့ အရာက ဆူးအၿပည့္နဲ႔ႏွင္းဆီ ကၽြန္ေတာ္တင္းတင္းဆုပ္ကိုင္ေလ ဆူးေတြက ကၽြန္ေတာ့္ရင္ကို နက္နက္တိုးဝင္ေလ ကၽြန္ေတာ္ တကယ္ အရံႈးေပးလိုက္ပါၿပီ။

ဘဝဆိုတာ တဒဂၤေလးပါ ဘာလို႔ ကၽြန္ေတာ္မွ ဒီလိုကံဆိုးရတာလည္းလို႔ ကံကို ရိုးမယ္မဖြဲ႔ရက္ေတာ့ပါဘူး  ကၽြန္ေတာ္ အခ်စ္ဆိုတာကို အလံၿဖဴေထာင္လိုက္ၿပီ ဒီအတိုင္းေလး ေနသြားပါေတာ့မယ္ ၉လဆိုတဲ့ ခဏတာ အခ်ိန္ေလးအတြင္းမွာ ဒီတခဏေလး ကၽြန္ေတာ္ၿဖတ္ေက်ာ္ၿပီးရင္ အိမ္ဆိုတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ခိုနားရာမွာ တဘဝစာ အိပ္စက္ႏိုင္ၿပီ။

ေသေလာက္ေအာင္ ခ်စ္ခဲ့ဖူးပါတယ္ ေသေလာက္ေအာင္လဲ အသည္းကြဲဘူးပါတယ္ အဲ့ေလာက့္နာက်င္ေနလဲ အမွတ္မရိွတဲ့ ကၽြန္ေတာ္က အခ်စ္ဆိုတာကို ထြက္သြားဖို႔ ခြင့္မၿပဳႏိုင္ဘူး အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ပဲ ထြက္သြားလိုက့္ပါတယ္။

နားလည္မႈ အဲ့စကားလံုးကို ကၽြန္ေတာ္တဘဝလံုး ရွာေဖြေတြ႔ရိွမွာ မဟုတ္ပါဘူး ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ လူတစ္ေယာက့္အတြက့္ ကၽြန္ေတာ္အတြက့္လည္း အဲ့စကားလံုး တစ္ဘဝလံုး ဘယ္သူမွ ေပးႏိုင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။

စာမတက္တာလား အထာမနပ္တာလား အခ်စ္နဲ႔ပတ္သတ္လာရင္ ကၽြန္ေတာ္စာအုပ္မွာ မွင္နီၾကက္ေၿခခတ္ေတြၾကီးပါပဲ အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အခ်စ္ကဗ်ာမရြတ္ေတာ့ပါဘူး။

No comments: