Saturday, March 10, 2012

အဓိပတိဖြား။

အေမ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္အရမ္းၿပန္ခ်င္ေနတယ္ မ်က္ရည္စက္လက္နဲ႔ ဆုေတာင္းမိတယ္  ဒီဇင္ဘာ ၿမန္ၿမန္ေရာက္ပါေစလို႔...

ကံဆိုးမသြားရာ မိုးလိုက့္လို႔ရြာတဲ့ ဘာတစ္ခုမွ အဆင္မေၿပဘူး အေမ...  ကေလးတစ္ေယာက္လို ေအာ္ငိုခ်င္မိတယ္ အိမ္ၿပန္ပါရေစဆိုၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဆံုးၿဖတ္ခ်က္ မခိုင္မာခဲ့ဘူးေနာ္ ၿပန္မယ္ဆိုၿပီး အိမ္ကိုဖုန္းေခၚထဲက ကၽြန္ေတာ္ၿပန္သင့္တယ္ အခုေတာ့...

ကၽြန္ေတာ္ Resign လုပ္သင့္တာကို Career လုပ္ခဲ့မိတယ္ အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ၿပန္ဖို႔အဆင္မေၿပေတာ့ဘူး ကၽြန္ေတာ္ ဆုေတာင္းပါတယ္ ဒီၾကားထဲ ဘာမွမၿဖစ္ပါေစနဲ႔လို႔ စိတ္ဓါတ္က ေၿမၾကီးေအာက္မွာ နစ္ေနၿပီ ကၽြန္ေတာ္ ခံႏိုင္ရည္ကုန္ဆံုးသြားၿပီ ေလာကဓံဆိုတာၾကီးကို...

ေမြးထဲက ကံေကာင္းၿခင္းဆိုတာ အခ်င္းနဲ႔အတူ ေၿမၿမဳတ္ခဲ့တဲ့ ေကာင္အတြက့္ မနက္ၿဖန္ဆိုတာ ထူးၿပီး မခမ္းနားႏိုင္ေတာ့ပါဘူး...

အဂၤါ၊ အဓိပတိတဲ့ တခါတခါ ဟားတိုက္ရယ္လိုက္ခ်င္တယ္ ဒုကၡကို ခါးစီးခံရမဲ့ အဓိပတိၾကီးလားလို႔ သန္းေကာင္ထက္ ညမနက္ႏိုင္ပါဘူးဆိုတဲ့ စကားလည္း ခပ္ဝါးဝါးေလးပဲ ေရရြတ္ႏိုင္ေတာ့တယ္...

ရင္ဘက္ကို ေဟာင္းေလာင္းဖြင့္ 
ေကာင္းကင္နဲ႔ေတာင္
ရန္ၿဖစ္ခ်င္တဲ့ေကာင္...။

လူကို ေစာ္ကားခ်င္ ေစာ္ကားပါ
မာနကိုေတာ့ လာမထိပါနဲ႔ လို႔...
ေၾကြးေၾကာ္ရင္း 
မာရာဒိုနာလို ကန္ခ်က္ၿပင္းၿပင္းေတြနဲ႔
ခဏခဏ အကန္ခံေနရတဲ့အေကာင္...။

အေမ ကၽြန္ေတာ့္ ရြတ္မိတဲ့ ေနေနာ္ကဗ်ာလို ခဏခဏ အကန္ခံေနရေတာ့လည္း အကုန္လံုးကို စိတ္နာလာမိတယ္ လူေကာင္းလုပ့္ဖို႔ ခက္ခဲေနၿပီ ကၽြန္ေတာ္ အကုန္လံုးကို မိုက္မိုက္ရိုင္းရိုင္း ဆက္ဆံခ်င္ေနၿပီ...

ငါ့က်မွ ကံဆိုးရလားဆိုတဲ့ အေတြးကို ေမ့ၿပစ္ထားေပမယ့္ နာနာက်င္က်င္ ခံစားမိတဲ့အခ်ိန္မွာ  အဲ့အသိက ရင္ဘက္ကို စုတ္ၿပတ္ေစတယ္ အၿဖည့္ခံၿဖစ္ပါေစလို႔ အရင္ဘဝက ဆုေတာင္းခဲ့သလား ဆိုရေအာင္ ေနရာတကာ ကၽြန္ေတာ္က အရန္လူၿဖစ္ေနရတယ္...

ေနာက့္ဆံုးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ဘက္ကို ကားလိပ္ခ်လိုက့္ပါတယ္ ေပၚလီယာနာလို အစြန္းေရာက္ေအာင္ အေကာင္းဘက္ကေန ေတြးလိုက့္ပါတယ္ ေၿခ၊လက္အဂၤါ အကုန္ရိွတာရယ္ စြံ႔၊အ၊နားမၾကား မၿဖစ္တာရယ္က ဆုေတာင္းေကာင္းခဲ့လို႔ပါလို႔...။

No comments: