Saturday, February 25, 2012

လြတ္ေၿမာက္ၿခင္း။



 Freedom from Soul!!

လြတ္ေၿမာက္ၿခင္း။

Finally i did!!

ေနာက္ဆံုးမွာ ကၽြန္ေတာ္ လုပ္ႏိုင္ခဲ့ပါၿပီ။

Some people don't have change for Life, some people have change but they didn't take.



လူတခ်ိဳ႕က ဘဝကို ေရြးခ်ယ္ဖို႔ အခြင့္အေရး မရိွခဲ့ဘူး။ တခ်ိဳ႕ကေတာ့ အဲ့ဒီ့အခြင့္အေရးကို အရံႈးအဆံုးခံလိုက္တယ္။

Sometimes I finding exit but I closed The Exit door.

တခါတရံ လြတ္ေၿမာက္ဖို႔ ၾကိဳးစားရင္း ကၽြန္ေတာ္ ထြက္ေပါက္ကို ပိတ္ထားခဲ့မိတယ္။ 

ဘဝဆိုတာ ဘာမွမဟုတ္ပါဘူး ကၽြန္ေတာ္ကသာ ဂ်ိဳတပ္ အေတာင္တပ္ၿပီး လူပ်ံၿဖစ္ခ်င္ခဲ့မိတာ စိတ္ကူးယဥ္ခဲ့တာပါ ဘဝဆိုတာ အႏုအရြ စကားလံုးေတြ တန္ဆာဆင္ထားတဲ့ အခ်စ္ကဗ်ာ တစ္ပုဒ္လို ကၽြန္ေတာ္ ပံုေဖၚခဲ့မိတာ သူမ်ား ကန္ရာသီဖြားကေတာ့ ဘာရယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္မသိဘူး ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ေမြးထဲက စိတ္ကူးယဥ္ခဲ့လိုက္တာ အရြယ္ေတာ္ တစိတ္ဟိုင္းၿပီး သံုးဆယ္ေက်ာ္ထဲ ေၿခတဖက္ဝင္ခဲ့တာေတာင္ စြယ္ေတာ္ရြက္မွာ စာေရးၿပီး စာအုပ္ထဲ ညွပ္ထားေနတက္တုန္း။

တကယ္ဆို ကၽြန္ေတာ္ အသက္ေမြးဝမ္းေက်ာင္း မွားယြင္းေနခဲ့သူ ကြန္ပ်ဴတာေရွ႕ထိုင္ ကိန္းဂဏန္းေတြ တြက္ခ်က္ အင္တာနက္သံုးေနရတဲ့ ဘဝက ကၽြန္ေတာ္နဲ႔မွ လားလားမသတ္ဆိုင္တာ အဘိုးဝန္ထမ္း၊ အေဖဝန္ထမ္း၊ အဲ့လိုမ်ိဳးဆက္က အစိုးရရံုးတစ္ရံုးမွာ ေအာက္တန္းစာေရးလုပ္ အားလပ္ခ်ိန္ စာေလးဘာေလးေရး စာအုပ္တိုက္လိုက္ပို႔ လကုန္ရင္ ဟိုၿဖတ္ဒီၿဖတ္ က်န္ေငြေလး အေမ့ကိုအပ္ ဒီလိုပဲ သြားရမွာေလ။

ခၽြန္ထြက္ၿပီးေတာ့ ဘာၾကီးကြ ညာၾကီးကြ ၿဖစ္ခ်င္ခဲ့ေတာ့ လူက်မက်ဘဲ ေခြးက်က်ေတာ့တာေပါ့ အနီးမၿမင္လို႔ အေဝးၾကီးၾကည့္ခဲ့လို႔ တံလွ်ပ္ကို ေရထင္ၿပီးေတာ့ ကိုယ္ခပ္ေနတဲ့ လက္ယက္တြင္းကို ေၿခေဆးခဲ့သူလို ကယ္ပါယူပါ တဆာဆာ ၿဖစ္ရတာ။

ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းအတၱၾကီးတယ္ လူတစ္ေယာက္မွာ ရိွတဲ့ အတၱထက္ကိုပိုၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ၾကြယ္ဝတယ္ ဘယ္အရာကိုမဆို ကၽြန္ေတာ့္ကိုကၽြန္ေတာ္ ေရွ႕တန္းတင္ခဲ့တယ္ ရလဒ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ဥတစ္လံုး တစ္ေကာင္ၾကြက္ၿဖစ္လာတယ္။

လူဆိုတာ သင့္တင့္ေလွ်ာက္ပတ္တဲ့ ပတ္ဝန္းက်င္ရိွရမယ္ေလ ကၽြန္ေတာ့္အတြက့္ ပတ္ဝန္းက်င္ဆိုတာက အပိုသပ္သပ္ၿဖစ္ေနတယ္ လူေတြနဲ႔ တရင္းတႏွီးဆက္ဆံဖို႔ ပညာရပ္က ကၽြန္ေတာ္ေမြးထဲက ခ်က္ၾကိဳးနဲ႔အတူ ေၿမၿမဳတ္ခဲ့သလား မသိပါဘူး ဒီအခ်ိန္အထိ အဲ့ဒီ့ဘာသာရပ္ကို ေအာင္ၿမင္ဖို႔ ကၽြန္ေတာ္အားမထုတ္ခဲ့မိဘူး။

ဖေလာ္ပဲေၿပာေၿပာ ဆိုက္ကိုပဲဆိုဆို ကၽြန္ေတာ္ လူေတြနဲ႔ ဆက္ဆံရမွာ ေၾကာက္တယ္ ဘယ္သူကမွ ကၽြန္ေတာ့္ကို ပက္ပက္စက္စက္ ကိုယ္က်ိဳးနဲေအာင္ မလုပ္ခဲ့ေပမယ့္ သူမ်ားအတြက့္ ဘာမဟုတ္တဲ့ ကိစၥေသးေသးက ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ကမာၻပ်က္တာပဲ။ (ကၽြန္ေတာ္က အတၱၾကီးတဲ့သူေလ)

ဒီလိုနဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္အေဖ အိုလာၿပီ ကၽြန္ေတာ့္အေမ အသက္ၾကီးလာၿပီ သူတို႔ အားကိုးရမယ့္ ကၽြန္ေတာ္က ကေမ်ာက္ကေၿခာက္ ၿဖစ္ေနတံုးပဲ ကၽြန္ေတာ္အတၱကို ရႏိုင္သေလာက္သိမ္းၿပီး ကၽြန္ေတာ္ရုန္းထြက္လိုက့္ၿပီ ကၽြန္ေတာ္စီးေမ်ာေနတဲ့ ဘဝကေန ကၽြန္ေတာ္နစ္ဝင္ရမယ့္ ဘဝေဟာင္းစီ။


အဲ့ဒီ့အိမ္မွာ အေဖနဲ႔အေမရိွတယ္၊ ကၽြန္ေတာ့္မမနဲ႔ရတီရိွတယ္၊ ကၽြန္ေတာ့္ေမာင္ေလးမိသားစု ရိွတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ ေစာင့္ေရွာက့္ရမယ့္ အဘြားႏွစ္ေယာက္ရိွတယ္ ပုခက္လြဲတဲ့လက္ၿဖစ္မွ တန္ဘိုးရိွမွာလား အရိပ္ေပးႏိုင္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ဆိုရင္ေရာ ပုခက္လႊဲစရာ မလိုေတာ့ပါဘူး...

 အဘြားေရ ကၽြန္ေတာ္ လူ႔ေပါက္ပန္း ပံုၿပင္ကို နိဂုန္းခ်ဴပ္လိုက္ပါၿပီ လူေတာ္ၾကီး မလုပ္ခ်င္ပါဘူး ကၽြန္ေတာ္ လူမိုက္မဟုတ္ေတာ့ဘူးဆိုရင္ ေက်နပ္ပါၿပီ။