Saturday, January 28, 2012

ကၽြန္ေတာ္ဆိုေသာလူ။

အေမ... ငါဆိုတဲ့ မာန္တစ္လံုးကို ထမ္းပိုးၿပီး အိမ္ကထြက္လာတဲ့ ကၽြန္ေတာ္... ၿပကၡဒိန္ေတြသာ ဆုပ္ၿဖဲခံလိုက့္ရတယ္ ရင္ဘက္တစ္ခုလံုး အေရာင္စြန္းခံရတာ အဖတ္တင္တယ္... ကၽြန္ေတာ္ေန႔ရက္ေတြ တစတစ အသက္ရႈၾကပ္လာတယ္... လံုးပါးပါးရာကေန လံုးလံုးမေပ်ာက္ကြယ္ခင္ ကၽြန္ေတာ္ အေမ့အိမ္ ၿပန္လာခဲ့ၿပီ အေမ..။

“ အေမ့၀မ္းထဲမွာ က်ဥ္းက်ဥ္းၾကပ္ၾကပ္နဲ႔ ေကြးေကြးေလးေနခဲ့ရၿပီး လြတ္လပ္ၿပီဆိုၿပီး ထြက္လာခဲ့တာ၊ အျပင္လည္း ေရာက္ေရာ မလြတ္လပ္ေတာ့ဘူး”
(စာေရးဆရာ မင္းလူ)

အေမ ကၽြန္ေတာ္ အလင္းေရာင္ကို ခပ္ဝါးဝါးေလး စၿမင္လာၿပီ ငါဆိုတဲ့ မာနကိုအဟုတ္ၾကီးထင္ၿပီး ေစာင့္ၾကြားၾကြားနဲ႔ ဘဝကိုၿဖတ္သန္းခဲ့တဲ့ေကာင္ ဆုပ္ၿဖဲခဲ့တဲ့ ေန႔ရက္ေတြမွာ လဲၿပိဳက်ခဲ့တဲ့ ဒဏ္ရာေတြ နာက်င္မႈေတြ အရာအားလံုးကို တၿဖည္းၿဖည္း ေၿမၿမဳတ္ၿပစ္ေနပါၿပီ။

ကၽြန္ေတာ္ ရုပ္ဝတၱဳေတြေနာက့္ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာ လယ္စင္းခံခဲ့မိတယ္ ကၽြန္ေတာ္ၿပန္ရလိုက္တာက ေပ်ာ္ရႊင္ၿခင္းနတၱိၿပည့္ေနတဲ့ တပ္မက္ၿခင္းဆႏၵေတြ ခုေတာ့ ေရာင္နီလာလုၿပီအေမ ကၽြန္ေတာ္ သန္းေကာင္ယံ ေရာက္ေနတဲ့သူပါ ဒီထက္ေတာ့ ညမနက္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး အေမ။

ထမင္းၾကမ္းကို ဆားၿဖဴးပဲ စားရစားရ ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္တဲ့ အရပ္မွာပဲ ေနပါေတာ့မယ္ အေမ ဘဝကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ကဗ်ာေတြ စာေတြလို စိတ္ကူးယဥ္ဆန္ဆန္ ၿဖတ္သန္းခ့ဲဘူးတယ္ လြင္ၿပင္ထီးထီးကို ထီး၊ဖိနပ္မပါပဲ ၿဖတ္သန္းမိတဲ့သူလို ကၽြန္ေတာ္ေက်ာေကာ့ေအာင္ ခံစားခဲ့ရဘူးတယ္။

ကုန္သြားတဲ့ အခ်ိန္ေတြအတြက့္ ကၽြန္ေတာ္ေနာင္တ မရခ်င္ေတာ့ဘူး အေမ ၿပန္မွမရႏိုင္တာ ဘာကိုမွ မေၾကြးေၾကာ္ေတာ့ပါဘူး လူပီပီသသ ေနထိုင္ပါေတာ့မယ္  အၿဖဴဆန္တဲ့ေကာင္က ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အေရာင္ဆိုးလိုက္တယ္ အက်ည္းတန္သြားတာက ရလဒ္ေပါ့ အေမ။

ကၽြန္ေတာ္ ၾကိဳးစားပါမယ္ ထပ္ၿပီးအေရာင္မစြန္းေအာင္ အမ်ားၾကီးေတြးၿပီး အမွားၾကီးလုပ္ခဲ့မိတာပါ အမ်ားၾကီးမေတြးေတာ့ရင္ အမွားဆိုတာ မရိွေတာ့ပါဘူး ၿမင့္ၿမင့္ေတြး ၿမင့္ၿမင့္မွန္းခဲ့ေတာ့ ၿပဳတ္က်ေတာ့ မ်က္မ်က္ေလးခံရတာေပါ့ နိယာမပဲေလ အနိမ့္က ၿပဳတ္က်တဲ့သူနဲ႔ အၿမင့္က ၿပဳတ္က်တဲ့သူ ေဝဒနာ ဘယ္တူမွာလဲ။

ဒီေန႔ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ မစဥ္းစားခဲ့မိဘူး အနီးဆံုး မနက္ၿဖန္ဆိုတာေတာင္ ေမ့ေနခဲ့တယ္ ကၽြန္ေတာ္က အနာဂတ္မွာ စီးေမ်ာေနမိတဲ့သူကို ခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အနာဂတ္ဆိုတဲ့ မေသခ်ာတဲ့အရာၾကီးကို ေမ့ၿပစ္လိုက္ၿပီ မနက္ၿဖန္ဆိုတာ လွပဖို႔အတြက္ ဒီေန႔မွာ အေကာင္းဆံုးရွင္သန္မယ္။

ကၽြန္ေတာ္က ေၿမၾကီးဆန္တယ္ ရာသီဥတုအလိုက္ ေၿပာင္းလဲတယ္ ေႏြဆိုရင္ ပက္ၾကားအက္ေနသလို မိုးဆိုလဲ ဗြက္ေပါက္ေနတဲ့လူ ၾကီးၾကီးက်ယ္က်ယ္ ကြန္ကရစ္ေလာင္းခ်င္ေတာ့ အေပၚယံ လွပေပမယ္ အတြင္းမွာ ဒဏ္ရာရတာေပါ့ ခုေတာ့ ေၿမၾကီးဆန္ဆန္ ေနထိုင္ေတာ့မယ္ ပက္ၾကားအက္အက္ ဗြက္ပဲေပါက္ေပါက္ ကၽြန္ေတာ္ေက်နပ္တက္ၿပီ။