Monday, August 29, 2011

30' August ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ အၾကင္နာနတ္သမီး (သို႔) အေမ့ေမြးေန႔... ♥ ♥ ♥



30' August ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ အၾကင္နာနတ္သမီး (သို႔) အေမ့ေမြးေန႔... ♥ ♥ ♥

“ အေမ.. ေမြးေန႔မဂၤလာပါ ဒီေန႔ကစၿပီး အေမစိတ္ပူေနရတဲ့သူ မၿဖစ္ေစရေတာ့ပါဘူး

 ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ေမြးေန႔လက္ေဆာင္ေပါ့ အေမ.. ”




“ အေမ”

 “ အေမ မနက္ၿဖန္ဆို အေမ့ေမြးေန႔ေရာက္ၿပီေနာ္ ကၽြန္ေတာ္ လက္ေဆာင္ေပးခ်င္ပါတယ္
  အေမစိတ္ပူေနရတဲ့ အေကာင္မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး ဆိုတာေလးကို… ”

မနက္ၿဖန္ဆို ကၽြန္ေတာ့္အေမ ၅၅ ႏွစ္ၿပည့္ပါၿပီ ဒီအရြယ္အထိ အေမ ကၽြန္ေတာ့္ကို ပူပင္ေနရတံုးပဲေလ
အသက္ ၃၀ ရိွေနတဲ့ သူတစ္ေယာက္ကို ၁၃ ႏွစ္ကေလးလို အေမေၾကာင့္ၾကေနရတံုးပဲေလ..

ဘာလို႔မ်ား မိဘစိုးရိမ္ေနရတဲ့ ေၾကာင့္ၾကေနရတဲ့ ကိုယ္ ကၽြန္ေတာ္ၿဖစ္ခဲ့မွန္း နားမလည္ခဲ့ပါဘူး
တကယ္ဆို ကၽြန္ေတာ္မိဘကို ေၾကာင့္ၾကကင္းေစခ်င္တယ္..

အေဖဆိုလဲ ၆၅ ႏွစ္ရိွေနၿပီ ခုအခ်ိန္ထိ ကၽြန္ေတာ့္ဒဏ္ သူခံရတံုးပဲ အေဖ ေငြလိုၿပန္ၿပီ ဘယ္ေလာက့္ပို႔ေပးပါ ၿပန္ပို႔ေပးပါမယ္ အဲ့လိုေၿပာတာ အၾကိမ္မေရတြက္ႏိုင္ဘူး အဲ့ေငြက သဲထဲေရသြန္သလို ၿပန္မရေတာ့ဘူး..

ကၽြန္ေတာ္ရွက္မိပါတယ္ ရွက့္လို႕ေသရင္ လူေတာင္ၿပန္ၿဖစ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး... ေငြၿပတ္လို႔ စိတ္ပူရတာ ေနမေကာင္းလုိ႔ စိတ္ပူရတာ အလုပ္မွာအဆင္မေၿပလိုု႔ စိတ္ပူရတာ အိမ္ၿပန္လာခ်င္လို႔ စိတ္ပူရတာ အေမ့မွာ အပူေတြမ်ားလိုက္တာ ကၽြန္ေတာ္က မီးခဲၾကီး ၿဖစ္ေနမွန္း ကိုယ့္ဘာသာ မသိခဲ့ဘူး..

ခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေနာင္တၾကီးၾကီးရေနၿပီ ကၽြန္ေတာ္မိဘကို ဒုကၡေပးတဲ့ေကာင္ မၿဖစ္ေစရေတာ့ပါဘူး ကၽြန္ေတာ္ေၾကာင့္ မိဘေၾကာင့္ၾကမ်ားေနရတဲ့သူ မၿဖစ္ေစရေတာ့ပါဘူး ကၽြန္ေတာ္ လူလိမၼာလုပ္ေတာ့မယ္..

အသက္ ၃၀ ဆိုတာ လူတစ္ေယာက္အတြက့္ အခ်ိန္ေတြ အမ်ားၾကီး ၿဖဳန္းတီးခဲ့ၿပီးပါၿပီ..
အေမ့ေမြးေန႔အတြက္ လက္ေဆာင္မဝယ္ရေသးေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ခုေပးတဲ့ လက္ေဆာင္ေလးက အေမ့ကို ပိုၿပီးေတာ့ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ေစမယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္သိတယ္ အေမ.. ကၽြန္ေတာ့္ေပးတဲ့ လက္ေဆာင္ေလးအတြက္ အေမေက်နပ္ေနမယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ႏွလံုးသားက ခံစားေနရတယ္ ပီတိေလးေတြ.. 

အေမဒီေန႔ကစၿပီး ဒီထက္မက က်န္းမာေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ပါေစ အေမအလွဴေရစက္ လက္နဲ႔မကြာ ဒီထက္မက လွဴတန္းႏိုင္ပါေစ ကၽြန္ေတာ္လည္း အေမ့ပါရမီၿဖည့္ေပးႏိုင္တဲ့ ကိုယ္ ၿဖစ္ရပါေစ.. 

အေမ ကၽြန္ေတာ့္ အရမ္းခ်စ္တယ္..။

ကၽြန္ေတာ့္အေမ
 


No comments: