Thursday, June 9, 2011

၀လံုး


အမုန္းဆံုး စကားလံုးကို ေၿပာပါဆို Depression!!
အေၾကာက္ဆံုးအရာကို ေၿပာပါဆို သံေယာဇဥ္..
လူဆိုတာ အဲ့ဒီ့ႏွစ္ခုနဲ႔ ကင္းကြာလို႔မရပါဘူး
ကၽြန္ေတာ္ သူတို႔နဲ႔အေ၀းဆံုးမွာ တည္ရိွခ်င္တယ္
ဘာေၾကာင့္ဆိုတဲ့ အေမးကို မေမးပါနဲ႔
ကၽြန္ေတာ့္မွာ အေၿဖဆိုတာ မရိွဘူး
တခါတေလ ၿဖစ္တက္ပါတယ္
အစြန္းေရာက္သြားတာပါ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္
စာမတက္ေသးတဲ့ အေကာင္။

တကယ္ေတာ့ ဘ၀ဆိုတာ
ၿပဌာန္းစာအုပ္တစ္အုပ္ေလ
မာတိကာဖတ္ၿပီး စာေမးပြဲေၿဖရင္ေတာ့
က်ရံႈးမွာပဲ စာကိုယ္မွမပါတာ
ခုေတာ့ကၽြန္ေတာ္က
မာတိကာေတာင္ ပ်င္းတယ္ဆိုၿပီး
ေက်ာ္ခဲ့တဲ့ေကာင္ဆိုေတာ့
ရလဒ္က သုညေပါ့အေမ။

ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ ကၽြန္ေတာ္ Neglect လုပ္ထားပါတယ္
ကူညီမယ္ဆို Neglect လုပ္ေပးပါ  
ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ဓါတ္ေတြ ပြန္းပဲ့သြားရတာပဲ ရိွတယ္
Uncompleted ဆိုတဲ့စကားလံုးကေန 
Complete ဆိုတဲ့စကားလံုး ၿဖစ္ဖို႔ ကၽြန္ေတာ္ မၾကိဳစားႏိုင္ခဲ့ဘူး

ၿဖစ္တည္မႈတိုင္းမွာ
ပ်က္သုန္းၿခင္းဆိုတာ
ယွဥ္တြဲေနတယ္
ကၽြန္ေတာ္ကမၿဖစ္ခင္က ပ်က္ေနတဲ့ေကာင္
၀လံုး ေတာင္ေအာက္ကစဆြဲေတာ့
ဘ၀က ေဇာက္ထိုးၿဖစ္တာေပါ့
တကယ္ေတာ့ရိုးရိုးေလးပါ။

ဘ၀ဆိုတာကို
သင္ရိုးအတိုင္းမသြားပဲခ်ံဳလိုက္တယ္
ဘာမွမၿဖစ္ပါဘူး
ၾကက္ေၿခခတ္ေတြထပ္သြားတယ္
အနီေရာင္က ကၽြန္ေတာ့္ဖြားဘက္ေတာ္ၿဖစ္သြားတယ္
ဒီေလာက္ပါပဲ။

No comments: