Sunday, May 8, 2011

ၿပီးပါၿပီ



ေႏြကလည္း တေၿမ့ေၿမ့ ေတာက္ေလာင္လို႔... 
မိုးကလည္း တိုးတိုးတိတ္တိတ္ ငိုေနလို႔... 
ႏွင္းေတြကလည္း တဖြဲဖြဲ ခုန္ဆင္းလို႔... 
ကၽြန္ေတာ္လည္း သူတို႔နဲ႔အတူ 
တေငြ႔ေငြ႔ ကၽြမ္းေလာင္ေနလို႔ေပါ့... ။ 


ဒီလိုနဲ႔ပဲ တစ္ရက္ၿပီးတစ္ရက္ 
ကၽြန္ေတာ့္ကို ၀ါးၿမိဳသြားတာ... ။


ေႏြေခါင္ေခါင္ၾကီးမွာ စိတ္ဓါတ္ေတြက 
မိုးေပါက္ေတြလို ေၿမေပၚခုန္ဆင္းေနတယ္ ေမ.. 
ေမွ်ာ္လင့္ၿခင္းေတြက ရြက္၀ါေတြလို 
တဖြဲဖြဲေၿမခေနလို႔ ... 
ဒီလို႔နဲ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္အသက္ တစ္ႏွစ္ၾကီးသြားရတာ ... 
ခုခ်ိန္ထိ အိမ္မက္မက္ေနတံုးပဲ ေမ.. 
ေရႊဘုန္းလူစကားနဲ႔ဆိုရင္ 
ကိုယ့္ကိုကိုယ္ေတာ့ သိတာေပါ့ေမရယ္ 
ကၽြန္ေတာ္ ညံ့တဲ့ေကာင္ဆိုတာ ... ။


အက္ရာထင္သြားတဲ့ ပစၥည္းတစ္ခုေတာင္ 
အေကာင္းအတိုင္း မရိွႏိုင္တာ 
ေၾကကြဲသြားတဲ့ ခံစားခ်က္တစ္ခုကို 
ကၽြန္ေတာ္ဘာလို႔ အေကာင္းအတိုင္း 
ၿပန္လိုခ်င္ေနရတာလဲ ေမ.. 
မၿဖစ္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး ခုအခ်ိန္မွာေတာ့ 
 အရာအားလံုး ဖရိုဖရဲ ၿပီးဆံုးသြားခဲ့တာ... ။


ရာသီဥတုက သာယာေနတယ္ ေမ.. 
မာရွယ္ေလာေတာ့ ရုပ္သိမ္းသြားၿပီ 
ဒီည ကၽြန္ေတာ္ 
ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္ခ်င္တယ္ ေမ... ။


ဒီလိုနဲ႔ပဲ...................................။ 
ကၽြန္ေတာ္...................................။ 
အနည္ထိုင္သြားရတာ..............................................ပါ။ 
???.....................................ၿပီးပါၿပီ။


အၿမဲတမ္း အေမ့ကို တမ္းတေနတဲ့ 
ေကာင္ဆိုေတာ့ အမ်ားၾကီး မေရးေတာ့ပါဘူး 
ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ေကာင္းတဲ့ ႏွစ္တစ္ႏွစ္ၿဖစ္ပါေစ
ဒီေန႔မွစ၍... ။

ေမ.. ကိုယ့္ဘာသာ ေၾကာ္ညာလိုက္ပါတယ္

ကၽြန္ေတာ္ လူလိမၼာ လုပ္ေတာ့မယ္လို႔... ။


8th May 2011
Sunday