Monday, April 25, 2011

ကၽြန္ေတာ္ ေသသြားခဲ့ရင္ ??






ကၽြန္ေတာ္ ေသသြားခဲ့ရင္ ??

ေမ.. ကၽြန္ေတာ္ေနမေကာင္း ခဏခဏၿဖစ္တယ္ စိတ္မေကာင္းၿဖစ္တာနဲ႔ လူကဖ်ားေရာ အမႈမွတ္အမွတ္မဲ့ ေနေနမိတယ္ ခုတေလာ ပိုစိပ္လာတယ္ ေနမေကာင္းၿဖစ္တာက သတိထားမိတယ္ တခုခုဆို စိတ္ေနာက္ကိုယ္ပါ လုပ္မိတက္ေတာ့ ငါ ႏွလံုးေရာဂါမ်ား ၿဖစ္ေနၿပီလားဆိုၿပီး ေတြးမိလာတယ္ ရင္ဘက္ကလဲ ခနခန ေအာင့္လာတက္တယ္ ေန႔တိုင္းလိုလို အရင္ကေတာ့ ေပါ့ေပါ့ေလးပဲ ခုေတာ့ စိုးရိမ္လာတယ္ ေမ.. ေသခ်ာသေလာက္ၿဖစ္ေနၿပီ .. ။

အိပ္ေရးပ်က္တိုင္း ကၽြန္ေတာ္ခံႏိုင္ရည္မရိွဖူး နဲနဲစိတ္ပင္ပန္းရင္ စိတ္တိုရင္ ဘယ္ဘက္ရင္အံုက ဆိုးဆိုးရြားရြား ေအာင့္လာတယ္ ကၽြန္ေတာ္ ေသရမွာမေၾကာက္ပါဘူး ေမ.. ဒါေပမယ့္ အေဖ နဲ႔ ေမ စိတ္မေကာင္းမွာ စိုးရိမ္တယ္ ငါ့သမီးေလးကို အၿပင္မွာ အလုပ္လုပ္ခိုင္းလို႔ ေရာဂါၿဖစ္ရတာ ဆိုၿပီး တသက္လံုး စိတ္မေကာင္းၿဖစ္ေနမွာေလ တကယ္ဆို ကၽြန္ေတာ့္ဘာသာ ထြက္လာတာေလ ဘယ္သူမွ ခြင့္ၿပဳတာမွ မဟုတ္ပါဘူး .. ။

လူဆိုတာေသမ်ိဳးၾကီးပဲ ကၽြန္ေတာ္က အတၱၾကီးေတာ့ အရင္ေသခ်င္တာေလ က်န္ရစ္မွာကို မခံစားႏိုင္တဲ့သူေလ ခုေတာ့ ဆုေတာင္းၿပည့္တယ္ပဲ ေၿပာရမွာေပါ့ ေမရယ္.. ၀မ္းမနည္းပါနဲ႔ေနာ္ တကယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ေသသြားခဲ့ရင္ ဒီအခ်ိန္ထိ ကၽြန္ေတာ္ ဆိုးခဲ့တာပဲ ေမရယ္ ကၽြန္ေတာ္မွ မလိမၼာခဲ့တာ အိမ္ၿပင္မွာ ခဏေနခဲ့ရေပမယ့္ အိမ္ကိုစိတ္ပူေအာင္ လုပ္ေနတာပဲေလ ကၽြန္ေတာ္က အလတ္ဆိုေပမယ့္ အေဖ နဲ႔ ေမ မလစ္လပ္ေအာင္ ခ်စ္ခဲ့ေပမယ့္ အလတ္ဆိုတဲ့ အတိုင္း ကၽြန္ေတာ္အိမ္ရဲ႕ တာ၀န္ေတြ လစ္လပ္ေနခဲ့တာေလ .. ။

ဒီမွာေနတဲ့ ၃ ႏွစ္မွာ ကၽြန္ေတာ္ဘာမ်ား အိမ္ကို ကူညီခဲ့ဖူးလဲ အိမ္ကို ၿပန္ေၿပးလာတာက ၂ ႏွစ္ အခ်စ္ဆိုတဲ့ ခံစားခ်က္မွာ နစ္ေနတာက ၁ ႏွစ္ ဘာမွ အသံုးမက်ဘူးကြာ ေနာ္ ေမ.. ကၽြန္ေတာ္ လူ႔ေပါက္ပန္းပါ အကုန္လံုးသူ႔ဘာသာ ရပ္တည္ႏိုင္ၿပီ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္ထဲ ေသာင္ၿပင္လြတ္တဲ့ ဘ၀ေရာက္ေနတာပါ ၀မ္းမနည္းပါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ကို ၿပန္လာအံုးမွာပါ တကယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္မရေတာ့ရင္ အၿပီးၿပန္လာမွာပါ ေမတို႔မ်က္ကြယ္မွာ ေမတို႔တသက္လံုး စိတ္ဆင္းရဲရမယ့္ အၿဖစ္မ်ိဳးမၿဖစ္ေစရပါဖူး .. ။

ဟိုတံုးကအဲ့လို ၾကိဳသိတဲ့ခံစားခ်က္ကို တစ္ေယာက္ထဲက်ိတ္ၿပီး ေက်နပ္ေနတာ ေမ.. ငါကြဆိုၿပီး မာန္တက္ခဲ့ဖူးပါတယ္ ခုေတာ့ ေၾကာက္တယ္ ေမ.. အိမ္ၿပင္မွာ တခုခုမၿဖစ္ပါေစနဲ႔လို႔ ကၽြန္ေတာ္ဆုေတာင္းေနရၿပီ .. ။

ဘယ္သူ႔မွ အၿပစ္မရိွပါဘူး ေမရယ္ တရားခံက ကၽြန္ေတာ္ပါ ကေလးမဟုတ္ပဲနဲ႔ ကေလးတစ္ေယာက္လို အစစ အရာရာ အစြန္းေရာက္ေအာင္ ခံစားခဲ့တာကို ထားလိုက္ပါေတာ့ ေနာ္ အရာအားလံုး ၿပီးဆံုးသြားပါၿပီ ေမ.. တစ္ကၿပန္စလို႔ မရေတာ့ပါဘူး .. ။

ကၽြန္ေတာ္ ၀ဋ္ေၾကြးရိွခဲ့လို႔ပဲ သေဘာထားလိုက္ပါတယ္ ေမ.. ေနာင့္ဘ၀ဆိုတာ ရိွခဲ့မယ္ ဆိုရင္ ဒီဘ၀မွာပဲ သူ႔ကိုခ်စ္ရတဲ့သူ ၿဖစ္ပါေစ ေနာင္ဘ၀ မွာ ကၽြန္ေတာ္ထပ္မခံစား ပါရေစနဲ႔ ဘယ္သူမွလဲ ကၽြန္ေတာ့္ေၾကာင့္ အသည္းမကြဲပါေစနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လဲ ဘယ္သူ႔အတြက္နဲ႔မွ အသည္းမကြဲရပါေစနဲ႔ ေမ.. ကၽြန္ေတာ္ဆုေတာင္းပါတယ္ .. ။

ေမ.. ကၽြန္ေတာ္လဲ ေၿပာင္းလဲသြားတယ္ ေနာ္ မယံုႏိုင္ေလာက္ေအာင္

ရင္ႏွစ္ သၾကၤန္ နဲ႔ ဒီႏွစ္ သၾကၤန္ အခ်ိန္ ခဏေလးမွာ ေရႊဘုန္းလူ ကဗ်ာလိုပါပဲ ... ။

ဒီလမ္းမွာဘယ္သူ႔ကိုမွ ေခၚမသြားဘူးဆိုရင္ေတာင္

ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ဖိနပ္ကေလးကိုေတာ့ ေခၚသြားရမွာပဲ။

ေက်ာက္စရစ္ခဲေလးက ေျပာတယ္ေဖေဖ...

ေျမျပင္က ဘာမွမေျပာင္းလဲပါဘူး

ေျခေထာက္ေတြကသာ ေျပာင္းလဲေနၾကတာတဲ့။ ။

တာရာမင္းေ၀