Saturday, April 29, 2017

Bye




ကျွန်တော် ညဝေးကြယ်ကို မရေးဖြစ်တော့ဘူးဗျာ 2016 နိုဝင်ဘာမှ ကျွန်တော့် Blog ပိတ်တော့မယ်ပြောလို့ myheartbeatthe ကို စရေးဖြစ်တယ် ရေးစကတော့ နာမည်အစုံပဲပေးခဲ့တယ် နောက်တော့ဗျာ..


ထားလိုက့်ပါတော့ မပြောတော့ပါဘူး အခုချိန်မှာ ကျွန်တော်အဆင်မပြေပေမယ့် တစ်စုံတစ်ယောက်ပျော်ရွှင်နေတာကို မထိခိုက်စေချင်တော့ပါဘူး..

Heartbeat မှာ စာပိုရေးဖြစ်တယ် ညဝေးကြယ်မှာက သိပ်မရေးနိုင်တော့ဘူး ကျွန်တော် Feel လာရင် ပထမဆုံးဝင်မိတာ Heartbeat ဆိုတော့ တဖြည်းဖြည်းနဲ့ ညဝေးကြယ်နဲ့ဝေးသွားတာ ညဝေးကြယ်က ကျွန်တော့်ရင်ဘက် မဟုတ်တော့သလို ခံစားလာရတယ်..

နေ့လည်က လရိပ်တင်ရင်းနဲ့ ဆုံးဖြတ်လိုက်တယ် Heartbeat မှာပဲ တသတ်မှတ်ထဲ ရေးတော့မယ်ဆိုပြီးတော့ ဝမ်းနည်းပါတယ် ကျွန်တော့်ရင်ဘက်ဖြစ်ခဲ့တဲ့ Blog ကို ထားခဲ့ရလို့ လူတွေကို သစ္စာမရှိဘူးပြောခဲ့တဲ့ကျွန်တော်ကရော သက်မဲ့ Blog ကိုတောင် 
သစ္စာမဲ့မိတာ နာကျင်ရပါတယ်..


ခင်ဗျားတို့ စိတ်ဝင်စားရင်တော့ လာလည်ပေါ့ဗျာ အောက်ဆုံးမှာ Link ထားခဲ့ပေးပါတယ် အခုလောလောဆယ်တော့ Suicide Art တွေ လွှမ်းနေသေးတာတော့ နားလည်ခွင့်လွှတ်ပေးပါဗျာ ကျွန်တော့်အသည်းက အနာမကျတ်သေးလို့ဗျာ။

No comments: