Tuesday, December 27, 2016

အျဖဴထည္။


Credit : https://goo.gl/images/p7geX1


မနက္က အလုပ္လာေတာ့ ကားငွားစီးျဖစ္တယ္ ကားေပၚမွာ ေဝလသီခ်င္းနားေထာင္မိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ တကယ္ Feel ျဖစ္သြားတယ္ လူျဖစ္ခြင့္ေပးပါကို အရင္ကနားေထာင္ခဲ့ဘူးေပမယ့္ ဒီမနက္ကၽြန္ေတာ္နားေထာင္ရတာ ေတာ္ေတာ္ေလးခံစားရပါတယ္...

ကိုယ္ကိုတိုင္ လူပီပီသသေနထိုင္ဖို႔ အျပစ္ကင္းစင္တဲ့ အျဖဴထည္ကို လူမဆန္စြာရက္စက္က်တာ

ေမေမ..
ကမ႓ာႀကီးေပၚကလူေတြအေၾကာင္း သားသိခ်င္ေသးတယ္
ေမာင္ႏွမေတြနဲ႔အတူတူ ေက်ာင္းလဲတက္ခ်င္တယ္
လူျဖစ္ခြင့္ေပးပါကြယ္...

ကမ႓ာေပၚက အျဖဴထည္ ဘယ္ေလာက္မ်ားမ်ား ကၽြန္ေတာ္တို႔ လူမဆန္စြာ သတ္ခဲ့ျပီးျပီလဲဗ်ာ

သူတို႔သာ ရွင္သန္ခြင့္ရခဲ့ရင္ ကမ႓ာႀကီးအတြက့္ မဟုတ္ေတာင္ သူတို႔အေမ သူတို႔အေဖအတြက့္ေတာ့ လူသားဆန္တဲ့ သား၊သမီးတစ္ေယာက္အျဖစ္ လူျဖစ္ခြင့္ရက်မွာပါ အခုေတာ့

ေဖေဖ..
က်ပ္တည္းေနတဲ့ ဒီမိသားစုေလးမွာပဲေနမယ္
အေဖနဲ႔အေမနဲ႔  ၾကံဳေနတဲ့ဒုကၡေတြကိုထမ္းမယ့္
ကေလးေလးတစ္ေယာက္ပါပဲ...

အေဖ၊အေမလို႔ သူတို႔ေခၚခ်င္ခဲ့မွာပဲ မိသားစုဆိုတာကိုလဲ သူတို႔ပိုင္ဆိုင္ခ်င္ခဲ့မွာပဲ လူမဆန္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက့္ အျဖဴထည္ေတြ လူျဖစ္ခြင့္ဆံုးရႈံးခဲ့ရတာ

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကၽြန္ေတာ့္လူမ်ိဳးကို သိပ့္ျပီးခ်စ္တက္တယ္
မိဘအက်ိဳူးကို သယ္ပိုးထမ္းရြက္ခ်င္တယ္..
ဖ်က္မခ်လိုက္ပါနဲ႔ ခဏေလာက့္ျဖစ္ျဖစ္
ကမ႓ာေျမေပၚရွင္သန္ခြင့္ေပး..

တစာစာေတာင္းဆိုရင္း ေႂကြလြင့္သြားရတဲ့ အျဖဴထည္ေတြ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ လူျဖစ္ခြင့္ရပါ့မလား ဆရာဝန္ေတြ အင္ဂ်င္နီယာေတြ ေက်ာင္းဆရာေတြ ဘာသာေရးဆရာေတြ မိခင္ေလာင္းေတြ ဘယ္ေလာက္ေတာင္မ်ား ကၽြန္ေတာ္တို႔

ေမေမ..
ေတာင္တန္းေတြနဲ႔ ပင္လယ္မ်ားလဲ ၾကည့္ခ်င္ေသးတယ္
ဟာသဆိုတဲ့ အရာေတြၾကားထဲေမ်ာခ်င္တယ္
လူျဖစ္ခြင့္ေပးပါကြယ္...

ေတာင္တန္းေတြ ပင္လယ္ေတြ ခ်ိဳင့္ဝွမ္းေတြ ျမစ္ေတြ ကြင္းျပင္ေတြ သဘာဝတရားကို ခ်စ္တက္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔တူတဲ့ အျဖဴထည္ေတြ
ရသ ဟာသ ဗဟုသုတ ခံစားခ်က္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္လို ခံစားတက္တဲ့ အျဖဴထည္ေတြ ဟား ဘယ္ေတာင္မ်ားဗ်ာ

ကၽြန္ေတာ္ရွင္သန္တာ လူ႔သက္တမ္း တဝက္ေက်ာ္ပါျပီ က်န္တဲ့သက္တမ္းတဝက္မွာ ကၽြန္ေတာ္ရွင္သန္ခြင့္ ရမလားမရဘူးလား စိတ္မဝင္စားေတာ့ပါဘူး ကၽြန္ေတာ့္ပတ္ဝန္းက်င္က အျဖဴထည္ေတြ ေႂကြလြင့္မသြားရေအာင္ ရွင္သန္ခြင့္ရေအာင္ၾက်ိဳးစားသြားမွာပါ

အေမ့ရဲ႕ ႏို႔ခ်ိဳတစက္နဲ႔ ရန္ေတြကိုကာကြယ္ဖို႔
ကမ႓ာေျမေပၚရွင္သန္ခြင့္ေပး ေမေမ..
လူျဖစ္ခြင့္ေပး ေဖေဖ..
အႏူးအညြတ့္ေတာင္းပန္ပါတယ္ အေဖအေမရင္ခြင္ၾကား
ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ေနခြင့္ေပးပါ...

အရိယာမျဖစ္ေသးခင္
လူတိုင္းမွားတက္က်ပါတယ္
ကိုယ့္အမွားတစ္ခုေၾကာင့္
အသက္တစ္ေခ်ာင္းကို မစေတးလိုက္ပါနဲ႔။

By
My heart beat
27th December 2016.

No comments: