Saturday, April 28, 2012

အမွတ္တရ ကြာလာလမ္ပူ။

မိုးရြာတဲ့ေန႔က ကၽြန္ေတာ္ေနတဲ့ အခန္းထဲကေန အၿပင္ကို အမွတ္တရ ရိုက္ထားတဲ့ ဓါတ္ပံု။






မခ်ိဳအိ နဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္အိပ္ယာ။ (သူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္က မေလးရွားကို စလာထဲက တူတူေနရတာ အိမ္ေတြသာ ခဏခဏေၿပာင္းရတယ္ သူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္က မခြဲအတူေနခဲ့ရတာ အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က စၿပီးေတာ့ သစၥာေဖာက္သြားတာေပါ့...)



မာလာနဲ႔ ၿဖဴၿဖဴအိပ္ယာ။ (မာလာက မခ်ိဳအိနဲ႔ ပတ္သတ္ၿပီးေတာ့မွ ခင္တဲ့သူငယ္ခ်င္းၿဖစ္ေပမယ့္ သူ႔ကိုလည္း ခင္တယ္ သူငယ္ခ်င္းအတြက့္ဆို မညည္းမညဴလုပ္ေပးတက္တာ သူရဲ႕ အလြန္ၿဖဴစင္တဲ့ စရိုက္ပါ...) (ၿဖဴၿဖဴကလည္း ဒီအိမ္ေရာက္မွ တူတူေနရေပမယ့္ အငယ္ဆံုးကေလးက ကၽြန္ေတာ့္ကို ညွာတယ္ တစ္ခုခုဆို သူကလုပ္ၿပီးသြားၿပီ ဘာသာတရားလည္း အရမ္းကိုင္းရိႈင္းတယ္ ေအးတဲ့သူဆို ကၽြန္ေတာ္ကခ်စ္တယ္ေလ သူက အဲ့လိုကေလးမ်ိဳး...)





အိပ္ယာေၿခရင္းမွာ တန္းစီထားတဲ့ အဝတ္ဘီဒိုေတြ ၄ႏွစ္ဆိုတဲ့ သက္တမ္းတစ္ခုမွာ သူတို႔လည္း အိုမင္းကုန္ၿပီ။


အရင္ေနခဲ့တဲ့ လူေတြထားခဲ့တဲ့ ႏွစ္ထပ္ကုတင္ စေၿပာင္းတုန္းကေတာ့ ေအာက္ထပ္မွာထားမယ္ဆိုၿပီးေတာ့ စဥ္းစားေသးတယ္ ကုတင္ကေလးေတာ့ သယ္ဖို႔မႏိုင္ဘူး ၿဖဳတ္လည္း မၿဖဳတ္တက္တာနဲ႔ ဒီတိုင္းထားလိုက့္တာ အခုခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက့္ မရိွမၿဖစ္ ေၾကာင္အိမ္ေပါ့။




အိပ္ခန္းနဲ႔ တြဲထားတဲ့ ေရခ်ိဳးခန္း။







ၿပန္ေတာ့မယ္ဆိုေတာ့ အမွတ္တရ ရိုက္ထားတာ တစ္အိမ္လံုးကို ေထာင့္စံုကေန အဲ့ဒီ့ေန႔မွ ေနမင္းၾကီးကလည္း က်စ္က်စ္ပူေအာင္ နႈတ္ဆက္ေနတယ္ေလ။




ကၽြန္ေတာ္ေနတဲ့ ေနရာမွာ ေတာင္ေတြရိွတယ္ဆိုတာ အိမ္ကမယံုဘူး ကြာလာလမ္ပူမွာ အလုပ္လုပ္တာ ဘယ္ကေတာင္ ရိွမွာလည္း ထင္တာေလ အလုပ္ကသာ ၿမိဳ႕ေပၚမွာ သူေဌးေပးတဲ့ အိမ္က ဆင္ေၿခဖံုးမွာေလ ရံုးနားရက္ဆို အၿပင္သြားဖို႔ အဆင္မေၿပတာကလြဲရင္ လံုၿခံဳမႈမရိွတဲ့ မေလးရွားလိုေနရာမ်ိဳးမွာ ၄ႏွစ္လံုးလံုး အႏၱရာယ္ကင္းခဲ့တဲ့ ေအးခ်မ္းတဲ့ ေဒသေလးပါ...။









သၾကၤန္အတက္ေန႔ အမွတ္တရ ရိုက္ထားတာ ေနာက့္ႏွစ္ဒီအခ်ိန္ ကၽြန္ေတာ္ဒီေနရာမွာ မရိွႏိုင္ေတာ့ဘူးေလ။








ကၽြန္ေတာ္ေနတဲ့ အိမ္အၿပင္ကေန ရိုက္ထားတာပါ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ခ်စ္စႏိႈးနဲ႔ ဝင္ဒါမီယာ ေအာက္ခ်ိဳင့္လို အမည္ေပးထားတဲ့ေနရာ...။







ဒီအိမ္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မေမြးဘဲ အၿပင္ကေရာက္လာတဲ့ ေၾကာင္မၾကီးရိွတယ္ သူကေန ေၾကာင္ေလးေတြ ေပါက္လိုက္တာ မနည္းဘူး အိမ္မွာ ၁၅ေကာင္ေလာက့္ရိွတယ္ ဒီေကာင္က အဲ့ဒီ့ေၾကာင္မၾကီးရဲ႕ သမီးကေန ေပါက္တဲ့ ေၿမး ကၽြန္ေတာ္ရိွတုန္း ေနာက္ဆံုးေမြးတဲ့ အုပ္စု အခုလည္း ဗိုက္ပူေနတာ သူ႔အဘြားေရာ သူ႔ေဒၚေတြေရာ။




ဒီေနရာက အိမ္ေအာက္ထပ္ေပါ့ ဧည့္ခန္းရယ္၊ဘုရားခန္း၊မီးဖိုေဆာင္၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔စီနီယာ မၾကီးသန္းသန္းအခန္း။





ပံုေတြအကုန္လံုး ပ်က္သြားတဲ့အတြက့္ စိတ္မေကာင္းပါဘူး ကၽြန္ေတာ့္ Laptop ျပင္ျၿပီးသြားရင္ ျပန္ရွာျၿပီး ထည့္ေပးပါမယ္။

I am Kyal.



No comments: