Thursday, July 7, 2011

ေရခဲ မီးေတာက္။


ေရခဲတံုးဆိုတာ မီးမေလာင္ဘူးလို႔ ဘယ္သူေၿပာခဲ့သလဲ သူကေလာင္စာ မဟုတ္လို႔ မီးေတာက့္ေတာ့ မၿမင္ရေပမယ့္ သူေလာင္ကၽြမ္းသြားတယ္ဆိုတာ အရည္ေပ်ာ္သြားတဲ့ အခါ လက္ခံရမွာပဲေလ။

ကၽြန္ေတာ္လဲ ေရခဲတံုးလိုပဲ ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္က မီးေတာက့္ကို မၿမင္ႏိုင္ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ရွင္သန္မႈ ရပ္တန္႔သြားရင္ ေလာင္ကၽြမ္းသြားတာပါပဲ အသက္မရႈေတာ့မွ ေသသြားတာ မဟုတ္ပါဘူး ရွင္သန္မႈ မရိွေတာ့တဲ့ လူရွင္ၾကီးေတြ အမ်ားၾကီးပါ ၾကည့္တက္ရင္ ၿမင္ႏိုင္ပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္က ပုန္ကန္တဲ့ ဗီဇရိွတယ္ ဖိႏိွပ္ထားလို႔ မရဘူး ဘယ္လိုအေၿခအေန အေၾကာင္းတရားကမွ ဖိႏိွပ္ထားလို႔ မရဘူး ခ်က္ၿခင္းမဟုတ္ရင္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ တြန္းကန္တက္တယ္ ဗီဇဆိုတာ ပလပ္စတစ္အိတ္ထဲထည့္ ေရခဲေသတၱာထဲ ထည့္သိမ္းထားလို႔ ရတဲ့အရာမဟုတ္ဘူးေလ။

တခါတခါ ကၽြန္ေတာ့္ကို ကၽြန္ေတာ္ ပံုစံခြက္ထဲထည့္ အေအးခံၾကည့္ဘူးတယ္ သူမ်ားနဲ႔ တသားထဲ ၿဖစ္ေနေအာင္လို႔  အေအးဓါတ္လဲၿပယ္ေရာ ကၽြန္ေတာ့္တြန္းကန္အားက ပိုဆိုးသြားတယ္ ဖန္ခြက္တစ္ခုကို အပူေပးၿပီး ေရေလာင္းလိုက္သလို ခြမ္းကနဲ ကြဲအက္သြားတယ္။

လူတစ္ေယာက္ ရွင္သန္ဖို႔ အတၱ၊ ဗီဇ၊ က်င့္ဝတ္သိကၡာ တြန္းအားသံုးခု လိုတယ္ အဲ့ဒီသံုးခု အခ်ိဳးက်ဖို႔လဲ အေရးၾကီးတယ္ ကၽြန္ေတာ္က တစ္ခုခုမွာ မၿမဲအစြန္းေရာက္ေနေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မရွင္သန္ႏိုင္တာ သဘာဝက်ပါတယ္။

မီးဆိုတာ ေလာင္စာက်န္ေနေသးသေရြ႕ ေလာင္ကၽြမ္းေနမွာပဲေလ ေလာင္စာကုန္သြားမွ မီးၿငိမ္းသြားမွာ အဲ့ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ကၽြန္ေတာ္ မီးရိႈ႕လိုက္တယ္ ေလာင္ေနတုန္းေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ပူမွာပဲ အေမ ေလာင္စာကုန္လို႔ မီးၿငိမ္းသြားရင္ ၿပီးပါၿပီ စာတန္းထိုးရုံေပါ့။

No comments: