Thursday, February 24, 2011

ေၾကြက်ေသာ



ပြဲေတာ္မွာ ငါရွဴံးခဲ့တယ္။
ငါကမွ ဖြတ္ထားတဲ့ လမင္းကုိထုတ္မၿပခဲ့တာ
ေလွကုိမေလွာ္ဘူး။ ေရကုိေလွာ္မယ္။
စံပယ္ေတြအိပ္တန္း၀င္တဲ့တန္းမွာ
ငါကုိယ္ငါ မီးထုတ္တခုလုိ ထြန္းညွိရဦးမယ္။   ။
တာရာမင္းေ၀


ႏိုးတ၀က္အိမ္မက္ မဟုတ္ပါဘူး
ႏိုးရက္နဲ႔ အိမ္မက္မက္ေနတာ
မ်က္စိဖြင့္ၿပီး အိပ္ေနေတာ့
အိမ္မက္က မႏိုးေတာ့ဘူးေပါ့ ..


ကၽြန္ေတာ့္လက္ထဲ ၾကယ္ေတြေၾကြက်ေနတယ္
တကယ္ေတာ့ အိမ္မက္ပါ
ေၾကြက်သြားတာ ကၽြန္ေတာ္ ..


အေကာင္းအဆိုးယွဥ္တြဲေနတာေလ
ကၽြန္ေတာ္ ကံမေကာင္းခ်င္ပါဘူး
ခ်စ္သူကို ကံမဆိုးေစခ်င္လို႔ ..


အနာဂတ္ဆိုတာကို ေၾကာက္တယ္
ခုလက္ရိွအခ်ိန္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ပိုင္လို႔လား ..


အစဆိုတာ အဆံုးရဲ႕နိဒါန္းေလ
ကၽြန္ေတာ္အစမရိွခ်င္ဘူး
အဆံုးကို ရင္မဆိုင္ရဲလို႔ ..


တိုက္ခဲ့သမွ်ထဲမွာ
ဒီစစ္က အက်အဆံုးမ်ားတယ္
ရန္သူက ကိုယ္ၿဖစ္ေနလို႔ ..


ၾကယ္ေတြေၾကြက်ေနတယ္
အဲ့ဒီၾကယ္ ကၽြန္ေတာ္မွန္းမသိခဲ့ပါဘူး .. ။